Wilt u lid worden van de Hattemse Golf & Country Club?  Wij heten u van harte welkom.

De Hattemse heeft (nog) geen wachtlijst, als u zich heeft aangemeld dan kunt u – indien u in het bezit bent van ten minste handicap 54, of baanpermissie heeft van een erkende pro – meteen de baan in! Bent u een beginnende golfer, dan kunnen wij u in contact brengen met de professional van de Hattemse. Wanneer u zich als lid heeft aangemeld, ontvangt u een inlogcode voor het ledendeel van de website.

Hole 6 - Tee

De Rabbit- en de Nieuwe Leden Welkom-commissie zorgen voor een juiste introductie binnen de Hattemse Golf & Country Club waardoor u zich snel thuis zult voelen. Bij baanpermissie en handicap 54-36 komt u op de mailinglijst van de Rabbitcommissie en wordt u op de hoogte gehouden van de activiteiten die wekelijks georganiseerd worden voor deze groep leden.

Onze golfbaan behoort tot de oudste golfbanen van Nederland. De Hattemse Golf & Country Club telt ongeveer 350 gewone leden, 15 bedrijfsleden, 30 jeugdleden en 50 theeleden. Daarnaast zijn er ongeveer 50 buitenleden. Deze bijzondere mix van leden zorgt voor een ongedwongen sfeer. De vereniging biedt een gevarieerd clubleven rond wedstrijden, de jaarlijkse NGF competitie, Ringercup, de Dames- en Heerenmiddagen, de jeugdactiviteiten en andere evenementen zoals de bridge/golf competitie. Onze leden krijgen daarnaast korting op diverse golfbanen in Nederland door de hospitality regeling.

Onze vereniging kent verschillende soorten lidmaatschappen zoals gewoon lid, buiten(land) lid, jeugdlid, proeflid, theelid en bedrijfslid. Bent u geïnteresseerd in een lidmaatschap van de Hattemse,  maar twijfelt u of golf echt de sport is voor u, of wilt u liever eerst 'sfeer proeven' binnen onze golfclub, dan is een proeflidmaatschap wellicht voor u een goede mogelijkheid hiertoe. Daarmee kunt u drie maanden spelen op de Hattemse Golf en Country Club, aan wedstrijden meedoen en van alle faciliteiten gebruik maken.

Hieronder de tarievenlijst en aanvraagdocumenten:

Wilt u meer informatie? Graag verzoeken wij u om contact op te nemen met ons secretariaat, aanwezig op maandagochtend en donderdagochtend. U kunt natuurlijk gewoon eens langs komen, of een e-mail sturen.