bghDe BGH is een netwerkclub van ondernemers uit de regio die het plezier van de golfsport op de prachtige baan van de Hattemse Golf & Countryclub met elkaar delen.

Doelstelling
De BGH is een stichting en heeft als doelstelling het organiseren en faciliteren van golftoernooien en andere golfevenementen voor ondernemers in de omgeving van de gemeente Hattem.
Hierbij gezelligheid voorop!

Ondanks een beperkte contributie houdt de BGH elk jaar een bedrag over en dit wordt besteed ten faveure van de HGCC. Zo kon de BGH in de afgelopen jaren voor de HGCC een aantal mooie en nuttige zaken aanschaffen: een zonnescherm, een Handicart, fleecedekens voor op het terras en een bijdrage voor de aanschaf van een nieuwe buitentafel op datzelfde terras

Een win-win-win situatie voor de club, horeca en de leden van de BGH!

Wanneer
Elke 2de dinsdag van de maand maart tot en met oktober (8x) starten we om 16.15 uur voor een ronde van negen holes en sluiten af met een borrel (sponsor van de dag) en een heerlijke maaltijd (eigen rekening) van de Hattemse Hoeve.

Agenda 2024:
12 maart, 9 april, 14 mei, 11 juni (EVENT voor leden), 9 juli, 13 augustus, 10 september en 8 oktober
Inloop vanaf 15.30 uur en om 16.15 uur starten we de wedstrijd (Texas Scramble) met een shotgun!

Kosten
De kosten bedrag Euro 225 per jaar voor niet leden van de HG&CC, voor leden van de HG&CC bedraagt het bedrag Euro 112,50 en in een aantal sponsorpakketten is dit inbegrepen.

Informatie
Voor meer informatie neem contact op met Tonie Welmers, secretaris van de BGH: 06-27611612 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Chiquita Welmerink, voorzitster
Marius Brouwer, penningmeester