Deze pagina is bedoeld voor het inloggen van horecamederwerkers.

Baanstatus beheer

Deze pagina is bedoeld voor het inloggen van baanstatusbeheerders.

De HG&CC heeft met een aantal clubs afspraken gemaakt. Deze afspraken vallen onder de ‘hospitality’ regeling. Hospitality staat voor gastvrijheid. Leden van de aangesloten clubs spelen op de Hattemse tegen het hospitality tarief.

Leden van de Hattemse kunnen ook op de hospitality banen spelen tegen een sterk gereduceerd tarief. Dit is vrijwel altijd het introductietarief dat men ook aan gasten van eigen leden in rekening brengt. Onze leden kunnen zo op veel uitdagende banen tegen een aantrekkelijk tarief spelen. Niet alleen clubs uit de regio, maar ook van verder weg zijn goed vertegenwoordigd. De regeling betreft vooral topclubs. Voor de voorwaarden verwijzen we u graag naar onze website en de websites van de genoemde golfclubs (klik hiervoor op de desbetreffende club).